قالب وبلاگ

+سفارش

قالب وبلاگ

+سفارش

قالب وبلاگ


قالب شماره ی 3(قالب بلاگفا)

برای مشاهده قالب به لینک زیر بروید:

اینجا

برای دریافت قالب به لینک زیر بروید:

اینجا

نظرات 2 + ارسال نظر
بهداد 1391/01/21 ساعت 18:07 http://webgoz.blogsky.com/

برهان الدین بابت و ذوق و هنری که داری بهت تبریک میگم و امیدوارم که حتما موفق بشی ... سوال من این هست که لطفا اول یه قالب برای خودت بذار تا ما بفهمیم هنرت چه جور هست ... باید قول بدی که از کسان دیگر سر هستی یعنی وارد هستی ... خوش ذوق هستی و حرفی برای گفتن داری ... من منتظر یک قالب توپ از شما هستم ... نگران نباش من کمکت میکنم البته در حد خودم آخه خوانندگان من خیلی زیاد نیست اما نسبت به وبلاگم کم هم نیست سپاس دوست عزیز ... تا شب خدانگهدار

ghabul . vasam baner besazid manam baneretono mizaram to webam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد